مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اردیبهشت 1401 ساعت 11:422022-05-01سياسي

فارس من| تجارت زنان متکدی با کودکان همیشه در خواب!


تکدی گری زنان با کودکانی که همیشه در خواب هستند، عنوان پویشی است که در سامانه فارس من راه اندازی شده است، خبرگزاری فارس در سلسله گزارش هایی این آسیب اجتماعی را پیگیری خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، دلش می سوزد، نگاه آرمانی دارد و می خواهد شهر تمیزتر از آنچه هست باشد، مادر است و نیم نگاهی به کودکان شهر دارد، کودکانی که طفل های معصوم شهرند اما در بند گره های کور متکدیانی که راه گدایی را برای آن ها باز کرده اند.

با این حال آمده و پویش ی برای نجات نوزدان از دامان زنان متکدی در فارس من ثبت کرده، امیدی که در دل او روشن شده و حالا می خواهد مقامات مسئول مشکلات این طیف از جامعه را پیگیری کنند.

این مادر تهرانی در گفت وگویی تلفنی با خبرنگار ما، از تغییر نگاه ها و بی توجهی به ساماندهی متکدیان تهرانی گلایه دارد و می گوید: هر روز در معابر مترو زنانی بالای پنجاه سالی می بینم که در قالب یک تشکیلات منظم حرفه ای و تبهکاری در جای جای تهران مشغول تکدی گری هستند، اما مهمترین مساله ای که روح و روانم را درنوردیده نوزادان و کودکان بعضاً زیر دو سالی است که این ها را که هیچ نسبتی با هم ندارند  برای کاسبی تکدی گری و درگیر کردن احساسات کمک کننده ها با خود به معابر می برند و برای اینکه آن طفل معصوم بی قراری یا گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تجارت زنان متکدی با کودکان همیشه در خواب!

فارس من| تجارت زنان متکدی با کودکان همیشه در خواب!